Aktualizacja włosowa! Pierwszy miesiąc 100% CG

Najwyższy czas pokazać moje włosy - jak wyglądały kiedyś i jak się prezentują obecnie, dzięki bezsilikonowej pielęgnacji. Niestety, z racji tego, że mieszkam za granicą nie mam dostępu do Polskich kosmetyków. Moja kolekcja produktów składa się z:

Do mycia skalpu używam 1. The Cooperative, Tea tree and mint. U mnie sprawdza się w swojej roli i jest na prawdę tani, jedna butelka 300ml to koszt 27p, czyli około 1,20zł. Mam ich cały zapas ( dokładnie 12 butelek) na powrót do Polski :D. Niestety, wycofali ten produkt i jeździłam po całym Edynburgu, żeby wykupić ostatnie sztuki.
Do mycia na długości używam na przemian 2. Superdrug, Extracts Raspberry ( genialny zapach, który długo zostaje na włosach - mam też wersję z aloesem i mango, również zabieram do Polski). Jedna butelka 400ml kosztuje na promocji 99p, czyli niecałe 5zł. 3.Tesco, Pro-Vitamin B5, Volume and Shine. Używam głównie do deep conditioning, mieszam go z oliwą z oliwek albo olejem z awokado. Jest mega tani, tak samo jak poprzednicy, bo kosztuje 95p, czyli około 4,8zł. Również przed wyjazdem zakupie kilka butelek. 4.Garnier, Ultimate Blends, Rice cream& oat milk. Super zapach, taki mocno mleczny. Używam często przy squish to condish albo jeśli nie mam czasu i na szybko muszę zmyć odżywkę. Tu cena trochę wyższa, bo za 400ml płaciłam na promocji 2,5f, czyli około 12 zł. Bez promocji cena sięga do 4,5f. Niestety u nas w Polsce nie ma tej wersji, więc zaopatruje się na powrót w kilka butelek.
Jako odżywka bez spłukiwania stosuje 5. Tresemme, Perfectly (un)done. To już wyższa półka kosmetyków, bo bez promocji jedna butelka 500ml kosztuje 5,90f, czyli około 25zł. Na szczęście w Szkocji promocje są na porządku dziennym i za 3 butelki zapłaciłam 9f. Odżywka bardzo wydajna, fajna w zapachu, włosy są widocznie odżywione w ciągu dnia. Widziałam na angielskiej grupie, że niektóre dziewczyny myją nią również skalp, ale szkoda mi takiej drogiej odżywki.
Numer 6, czyli Tesco, Extreme styling gel za całe 55p! Powalająca cena za 300ml i na prawdę niezłe trzymanie mojego skrętu. Może nie jest to wymarzony żel i w Polsce na pewno zapoluje na coś lepszego, ale na razie starcza mi to, co mam. Szkoda mi, że w Polsce tesco nie wystawia swoich markowych kosmetyków, bo są na prawdę tanie i składy są w większości zgodne z CG.
7.Superdrug, mousse, extra firm hold. Pianka kupiona, aby polepszyć efekt żelu. Jest dość tania, bo kosztowała mnie 2f za 2 sztuki na promocji. Mam wrażenie, że moje włosy nie dogadują się z piankami, bo nie widzę po nich efektu WOW! Na pewno sam ten mus nie utrzymałby moich loków, mimo że na opakowaniu napisane jest EXTRA HOLD.

Włosy myje raz na 2-3 dni, w zależności od tego, czy mam siłę po pracy bawić się w godzinne posiedzenie w wannie. Dokładnie dziś mija miesiąc od rozpoczęcia 100%CG i jestem na prawdę zadowolona z efektów. Wiem, że jeszcze daleka droga przede mną, ale niesamowicie się na nią cieszę! :) Nadszedł ten czas, żeby porównać zdjęcia włosów sprzed kilku miesięcy i obecnie.

Zbieżność ubioru jest przypadkowa :D
Pochwalcie się swoimi metamorfozami :)

Komentarze

  1. Pięknie, ze smętnych falek do takiej objętości. Niedługo dogonisz moje ulubione insta kręcone blogerki :p
    Gratuluję!
    I to daje nadzieję także mi, chociaż za dużo mam wszystkiego, żeby wymienić z dnia na dzień. Mam nadzieję, że w ciągu najbliższego roku uda mi się przejść na cg :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne loki! Mam nadzieję że opanuję tą metodę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno dasz radę! Powodzenia! I daj znać jak efekty:)

      Usuń
  3. Czy oprócz mycia odżywka stosujesz jeszcze jakaś pielęgnację? Olejujesz włosy?
    Z niecierpliwością czekam na nowe posty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejuje na odżywkę, czyli robię głębokie nawilżanie co 2-3 mycie :) i stosuje różne techniki, które mają odżywiać włosy np squish to condish, loc :)

      Usuń
  4. Super post, teraz juz wiem na co patrzec jak bede w superdrug <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Super eferkt☺ ja sie dopiero przymierzam do stosowania tej metody. Wlosy myjesz wieczorem czy rano? Jak spisz w nocy, wvsensie co z wlosami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myje o różnych porach :) a w nocy śpię na satynowej poduszce plus włosy są spięte w ananasa :)

      Usuń
  6. Cześć, dopiero trafiłam na twojego bloga i mam pytanie; jak często myjesz (odżywką) włosy? Codzienni, co drugi dzień? Jak często polecałabyś mycie osobom zaczynającym przygodę z cg?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz